sebatan pertama

lma gyla norh xupdate..haha..xdak mood nk update..lalala..IC aku xdak larh..susah hati btoi..kt kolah td lpaih rehat..men tendang2 tin kt tandas tuh...smua bdak laki klas aku larh..tgh dok men..pengetua dgq..pengetua p larh..dok maki2 pa tah..aku nyorok lam tandas...peh tuh..si apek ni coqak ayaq msa kmi ramai2 lam jamban tuh..smua basah..rmai jerit..HAHA..termasok larh aku..pengetua ada g masa tuh..dia soh kmi kuaq..peh tuh tuleh nma..dia nk amek tindakan sbb kesalahan bermain ayaq...HAHA..esok cuti..igtkan dia lupa dah..tah2 pengetua p bg kt PK HEM a.k.a Suyamin..dia mai klas aku..dia kata..nma2 di panggil sila keluar..dia tgk aku pkai selipar..dia tnya knpa..aku abaq kasot basah ujan pagi td..HAHA..seb bek dia lpaih..peh tu kna sebat kt depan klas tuh..rmai tgk..fuh rotan dia..gila tebai..tebai gyla..mmg tebai arr..lpaih kami kna..smua pakat p tgk jubok kt tndas..haha..nek merah ja..td nek moto pown..bkn leh dudok sgt..dok sat bangon berdiri..fuhh..pengalaman bertama aku kna sebat nierh..bangga gyla jd rakyat m'sia..HAHA

in love with this girl
amanda Pictures, Images and Photos

0 comments: